Прийняття на зберігання документів
Нотаріуси за заявами заінтересованих юридичних та фізичних осіб
приймають на зберігання документи за описом.
Опис складається в двох примірниках і підписується особою, яка здала документи на
зберігання, та нотаріусом. Один примірник опису залишається у нотаріуса, а другий
видається особі, яка здала документи на зберігання.
За клопотанням заінтересованої особи нотаріус може прийняти документи без
опису, якщо вони належним чином упаковані в присутності нотаріуса. Упаковка має бути
скріплена печаткою нотаріуса, його підписом і підписом особи, яка здала документи на
зберігання.
Про прийняття документів на зберігання нотаріус видає заінтересованій особі, яка здала
їх, свідоцтво за встановленою формою, до якого додається примірник опису, якщо такий
проводився.
Прийняті документи зберігаються в окремому пакеті в залізних шафах чи сейфах, опечатаних
печаткою нотаріуса.
Документи, прийняті на зберігання, повертаються на вимогу заінтересованої особи, яка
здала їх на зберігання, або на вимогу уповноважених нею осіб при пред'явленні свідоцтва і
примірника опису чи за рішенням суду.